Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We hechten veel waarde aan de kwaliteit en service, maar willen daarnaast ook onze producten aanbieden tegen een zo laag mogelijke prijs. Daarom zijn we op zoek gegaan naar de leveranciers van de producten en zijn overeen gekomen dat zij rechtstreeks dat wat jij besteld naar je toestuurt. Dit betekent dat wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Hierdoor kunnen wij je een lage prijs aanbieden en de verzendkosten op ons nemen.

Doordat wij direct vanuit de leverancier verzenden brengt dit een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent. De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-15 dagen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In de meeste gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd

geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces

vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met

ons op.

Ik krijg geen verzend informatie / de bestelling is niet verzonden.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar via https://www.internationalparceltracking.com/#/search. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden?

Je hebt in de bevestigingsmail het ordernummer ontvangen, deze begint met een #gevolg door 4 cijfers. Heb je de bevestigingsmail niet meer of niet ontvangen? Vaak kun je hem terugvinden in je verwijderde items van je mailbox of in je spam.

Ik mis een aantal producten in mijn bestelling, hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

Mijn bestelling is niet aangekomen, maar volgens de track and trace wel.

Er zit soms enige vertraging in het track and trace proces van postnl. Het kan daarom zijn dat je pakket in het systeem al op bezorgd staat maar je nog niets hebt ontvangen. Wacht nog even af. Is je pakket er na 2 dagen nog niet? Neem dan contact met ons op.

Ruilen en retourneren

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.